How to Eat Fried Worms
How To Eat Fried Worms tells the story of Billy, an 11-year-old who, on his first day at a new school, inadvertently challenges the town bully. To save face and earn the respect of his new classmates, Billy agrees to a bet--whether he can eat 10 worms in 1 day--that will determine his fate at the school. As the pressure mounts, he must summon heroic strength to keep his 5-year-old brother from blabbing, his weak stomach from betraying him, and his big mouth from getting him into more trouble than he's already in.