Wayside
Best friends Dana and Myron have a fight, and Myron decides to make sleeping Shari his new best friend. Since she is always asleep, he uses an empty glass pressed up against her head to “hear” her thoughts. / Todd saves a kindergarten kid’s stuffed animal, and the 5 year olds make him their king, doing everything they can to serve and protect him, which makes Todd completely mental (and Myron extremely jealous).
Myron dresses up as his “twin brother” Normy, in order to avoid getting in trouble. However, all his classmates end up liking Normy a lot more than Myron, and want to elect him class president instead. / In a Wayside field trip, the kids don’t go to the aquarium, the fish come to them! The classroom is filled with water and fish, but Todd must sit out the “trip” in a life raft, since he forgot his permission slip.