If Looks Could Kill
Faith is proud to finally be a cop in her hometown when she joins old flame Paul on the force. She soon feels troubled and a bit disappointed when he becomes romantically involved with Jessica, a dangerous beauty with a criminal past. When Jessica starts an affair with an impressionable young man, Faith must build a case against her before Jessica puts her deadly plans in place.