Imprinting
An introspective journey, from the roots of childhood to the present and to the conquest of the most truthful innermost depth of who we really are. The full awareness of ourselves is the only weapon needed to face the darkest places and moments in history where war is sadly the protagonist and our points of reference are missing. An intense adventure through music, accompanied by courage and fear while searching for redemption and the desire to face one's own destiny.