Innocent Blood
In this sexy and chilling romance spiked with a dark vein of humor, a beautiful vampire who dines only on bad guys and a cop working undercover in a vicious Mafia family unexpectedly discover that they have much in common ... when a power-hungry mob boss discovers that being undead is the best thing that's ever happened in his ruthless career, and the vampire and the cop must work together to keep Pittsburgh from becoming the Transylvania of the 21st century.