It's On
They are surfers, bodyboarders, photographers. They are Tahitians, and for them its arrival is the moment to show their capacity, their talent and their commitment in conditions of extreme waves. To shine throughout the world. It's called the season. The southwestern season. This exclusive documentary retraces the best moments of surfing and bodyboarding of the year 2018 on the island of Tahiti.