Jigen Daisuke
Feeling unhappy with his gun, Jigen is looking for the world's best gunsmith. He finally finds out that Chiharu, who runs a watch shop, is the person he's been seeking. Then, Jigen meets Oto, who comes to Chiharu's shop looking for a gun. Jigen finds out about Oto's secrets and the mysterious organization that's after her. After Oto is kidnapped, Jigen gets into a desperate battle to save her.