Jimmy Carter: Rock & Roll President
A portrait showing how Jimmy Carter's lifelong passion for music gave him an unexpected edge as a presidential candidate. Through folk, soul, gospel, jazz and rock 'n' roll, Carter tapped into a force that transcended divides.