Julia Massey and The Five Finger Discount - Live at Band in Seattle
Julia Massey and The Five Finger Discount is a sweetly trippy, magical musical trio led by dreamy flaxen-blonde vocalist/keyboardist Julia and flanked by her happily-raging rhythm section, Matt Deason (bass) and Dominic Cortese (drums). Julia and Matt and Dom share a deep passion for pho between playing their own private festivals - while also playing out at legendary Seattle venues like the ...