Kick
A dangerous game of cat and mouse is played with aspiring, young footballers Dan and Steve who have bribed their way into a premier league football stadium to play in an illicit underground football club one night. Unbeknownst to them, they are being watched and are already trapped unwittingly in a game of survival. As their match ends, their nightmare begins.