Killing Heydrich
1942: The Third Reich is at its peak. The Czech resistance in London decides to plan the most ambitious military operation of WWII: Anthropoid. Two young recruits in their late twenties, Jozef Gabcik and Jan Kubis, are sent to Prague to assassinate the most ruthless Nazi leader -Reinhard Heydrich.