Kingdom Crumbs - Live at Band in Seattle
Comprised of hometown favorites Helladope (Tay Sean and Jerm) with the added expertise of Cloud Nice family members Jarv Dee and Mikey Nice, Kingdom Crumbs stretches the boundaries of an already heavily experimental genre to create an experience sure to shatter a few stereotypes about hip-hop music.