KIngdom School
Kang Tae Oh (Park Sang Hoon), a brilliant student with an IQ of 160, transfers to a new broadcasting-specialized high school and quickly becomes a target of violent bullies. Using his quick wit and with support from new friends, he successfully outmaneuvers the first-year bully gang. However, a more dangerous group called Dynamite soon emerges, comprised of ruthless second and third-year students who prey on vulnerable classmates for financial gain. Facing a martial arts-trained adversary who is part of the national squad, Tae Oh must once again use his intelligence to combat these merciless bullies. This movie is the second installment in the "Kingdom School" series, a 2021 South Korean film directed by Jang Dong Hyun that explores the challenging dynamics of high school social hierarchies.