Kurtlar Vadisi: Filistin
When the Israeli army attacks several ships carrying aid to the Gaza, Turkish secret agent Polat Alemdar decides to hunt down the Israeli general who was in charge. He travels with his team to Palestine, where he wants to establish contact with the statesman through local contacts. But his opponent is equipped with the most modern military equipment. A brutal duel begins that results in numerous casualties.