Kylie Minogue - Body Language
In November 2003, money couldn't buy you a ticket for the one-off spectacular that Kylie Minogue devised to launch her new album 'Body Language'. The amazing show, which took months of preparation, was strictly a one-off performance that showcased songs from her new album plus some old fan favorites. Filmed at the legendary London's Hammersmith Apollo, in front of an audience of 4000 fans, the ...