Lady A - On This Winter's Night
In between dates on their massively successful world tour, supergroup Lady Antebellum spent their brief summer break recoding Christmas song for their album On This Winter's Night. This live concert film brings those songs to life with the help of more than 40 symphony orchestra musicians at Nashville's famed Schermerhorn Symphony Center. The program includes holiday favorites like 'Have Yourse...