Lady A - Own the Night: World Tour
In 2012, Lady Antebellum embarked on their first ever headlining world tour. They had already sold millions of records, had No.1 hits and triumphed at the Grammy Awards but this would be the first time they had taken their own show out to their fans across the globe. Spectacular staging combined with great performances ensured that the tour was a stunning success. This concert was filmed in Jun...