The Court Jester
This spectacular production features the tremendous pageantry and color of 12th century England and the considerable talents of Danny Kaye. Kaye plays a court jester who becomes involved with outlaws trying to overthrow the king. In between singing, dancing and clowning, he still finds time for some jousting with knights, dangerous duels with swordsmen, and rescuing damsels in distress. A delightful comedy for the whole family.