The Alps From Above: A Symphony of Summits
The Cineflex-camera, developed by US secret services, brings razor sharp aerial close-ups and breathtaking panoramic images to life. Filmed exclusively with aerial shots, this is a unique cinematic expedition from the peaks of Mont Blanc to the Dolomites and traces the history and geography of the Alps.