The Forsaken
Driving cross-country to deliver a vintage Mercedes, Sean (Kerr Smith) does the one thing he wasn't suppose to do -- pick up a hitchhiker. From that moment on, his road trip is transformed into a surreal and terrifying nightmare. Sean's new companion, Nick (Brendan Fehr), is not the laid back, aimless traveler he seems to be. He is a hunter. And his prey is a roving band of forsaken youths who feed upon hapless victims found in the dead of the night -- in a word, vampires.