Let's Be Friends
Claude and Serge meet at a wedding. Serge, a divorcee with two kids he can't relate to, becomes Claude's spiritual guide in his quest for a woman to love. They join a singles agency, attend speed dating sessions, participate in team-building exercises and gatecrash weddings. But their frantic pursuit of love leads them to discover something far more precious.