Let's Do It Again
Milkman Clyde Williams (Sidney Poitier) and his best friend, Billy Foster (Bill Cosby), are members of a fraternal lodge, The Brothers and Sisters of Shaka, that needs money for the retirement home they sponsor. Since Clyde has a gift for hypnotism, they decide to fix an upcoming boxing match by hypnotizing the underdog fighter (Jimmie Walker). The scam works, and the men collect big winnings before a couple of mafia dons realize they've been tricked and decide to track Clyde and Billy down.