LifeHack
Inspired by true events, a group of young friends chasing easy money online discover a talent for targeting the ultra-rich. But when a crypto mogul’s estranged daughter catches them skimming from her father’s empire, she blackmails them into a dangerous act of revenge — stealing it all.