Love Finds Andy Hardy
Young Andy (Mickey Rooney) expects a somewhat less than merry Christmas when he discovers his girlfriend, Polly (Ann Rutherford), is leaving town for the holiday. Prospects improve after Andy's best friend pays him to squire his girlfriend, Cynthia (Lana Turner), around while he is away. But when Polly returns earlier than expected, and Andy's neighbor Betsy (Judy Garland) shows up claiming to have a crush on him, Andy realizes that he has more girls than he can handle.