Lucky U Ranch
In 1953, 11-year-old Junior McCauley is ready to call it quits. Chubby, bullied, and stuck at a dead-end Arizona trailer court with his mom, nothing prepares him for the arrival of Melissa, a sophisticated Hollywood girl who changes everything.