Ludacris - Live At The Tabernacle 2008
Ludacris performs live at The Tabernacle in 2008. The show, in support of his sixth studio album, Release Therapy, which won Best Rap Album for the 2007 Grammy Awards, features performances of “Money Maker,” “What's Your Fantasy” and “Runaway Love”.