Luke Combs: The Writer’s Cut
“Songwriting—it’s always been a teamwork thing for me,” says Luke Combs. “I don’t really like writing by myself all that much.” Surrounded comfortably by his co-writing pals Drew Parker and Ray Fulcher, the country singer-songwriter behind No. 1 hits like “When It Rains It Pours” and “Beautiful Crazy” takes us through his creative process. With Nashville producer Chip Matthews behind the boards, Combs and his companions work through some live-in-studio renditions of their favourite compositions, including “1, 2 Many” and a new track, “Reasons.”