Apple Music Presents: Kane Brown - Experiment
Kane Brown isn’t your average country star: He came up by building a fanbase on social media with incredible covers; he wears his R&B, pop, and rap influences on his sleeve. And then there’s the way he looks: “They look at my tattoos, my clothes, and my earrings,” he tells Apple Music, “and it’s always, ‘Waylon and Cash are rolling in their graves right now.’” In this exclusive film, featuring revealing interviews and powerful performance footage, the rising singer-songwriter discusses his unorthodox come-up and personal struggles—poverty, abuse, racism—and how they fueled his highly anticipated second album, Experiment, which is set to take him to Nashville’s top tier.