Macbeth
Using groundbreaking cinematic techniques, Shakespeare's timeless tragedy of an ambitious general’s descent into nihilism is brilliantly reimagined in this compelling adaptation. Following a glorious victory, Macbeth sets his eyes on the throne when witches prophesize that he will become king.