Madonna - Confessions Tour
The Confessions Tour, filmed in it's entirety at London's Wembley Arena during Madonna's worldwide sold-out 25-city Confessions Tour (2006's top-grossing tour world-wide), features songs from throughout the queen's career but largely focuses on Confessions On A Dance Floor.