Madonna - Sticky and Sweet Tour
Filmed in Buenos Aires, over four days to a crowd exceeding 256,000 fans, the concert also includes a show-stopping moment when Madonna performs a historic 'Don't Cry For Me Argentina' to a thunderous audience response from her Argentine fans. Sticky and Sweet Tour includes several hits from the multi-Grammy winner's album 'Hard Candy' which debuted at No.1 in 37 countries.