Magic Mountains
Lex, a Dutch writer, has money and fame but no peace of mind since Hannah left him years ago. Looking for closure on their relationship, Lex asks Hannah to go with him to the mountains for a last climb together. But Voytek, their professional mountain guide, senses that Lex may be unstable and refuses to leave Hannah alone with him.