Mali Twist
Mali, 1960. The youth of Bamako dance the twist to rock and roll music newly imported from the West and dream of political renewal. Samba, a young socialist, falls for spirited Lara during one of his missions to the bush. To escape her forced marriage, she secretly flees with him to the city. But Lara's husband won't let them be, and the Revolution soon brings painful disillusions as they dream of a future together.