Manette
Manette (The Madwoman and the False Gods) is a singular film about the spiritual and amorous quest of a liberated young woman in Québec at the dawn of the Quiet Revolution. Her journey through De Sade, Claude Gauvreau, Les Baronets and Hatha yoga is a stunning exploration of themes that were edgy at the time and would shape the new trends and spiritual renewal of the 1960s.