Marco Antonio Solís - Viña del Mar
Marco Antonio Solis, the former leader of the legendary Grupera band Los Bukis, started his successful solo career in 1996. In this performance recorded in Chile in 2005, the five time Latin Grammy Awards winner sings some of his major hits like “Si no te hubieras ido”, ”Más que tu amigo” or “Sigue sin mí”.