Mo Mandel: Negative Reinforcement
Mo Mandel takes the stage in his first hour-long special at the Gothic Theater in Denver. He loves Julia Iglesias, hates positive people, and aims his frenetic laser at everything from the sins of his parents, to the perils of sex, to the dark nature of his own disastrous mind.