Modern Life Is Rubbish
Although they were initially brought together by their shared love of music, 10 years later, Liam and Natalie reach a breaking point. Sometimes opposites attract but don't necessarily work once they're in long-term relationships. As they make the difficult decision to separate, they start by splitting their prized music library, but the soundtrack that defined their relationship keeps pulling them back together.