Mon cirque à moi
Born into a family of circus performers, Laura has spent much of her young life on tour with her father Bill, a professional clown, and his stage hand, Mandeep. Secretly, she yearns for a more conventional life. Thanks to her new teacher, Patricia, she can finally fulfill her dream: to go to private school. Having spotted her new pupil's enormous potential, Patricia helps Laura pass her entrance exams. This act is a form of rebellion against her father... Can bohemian Bill, a self-proclaimed nonconformist, accept that the apple of his eye has fallen so far from the paternal tree?