Monster Trucks
Looking for any way to get away from the life and town he was born into, Tripp (Lucas Till), a high school senior, builds a monster truck from bits and pieces of scrapped cars. After an accident at a nearby oil-drilling site displaces a strange and subterranean creature with a taste and a talent for speed, Tripp may have just found the key to getting out of town with a most unlikely friend.