Guardians of the Galaxy
Road to Knowhere
The newly-christened Guardians of the Galaxy come into possession of a dangerous artifact that has Thanos' new second in charge, Korath, after them.
Feeling underappreciated, Rocket accepts an offer to work for The Collector, only to realize his "job" is merely as another prisoner in The Collector's collection.
The Guardians crash land on a space station run by the Grandmaster, who schemes to get Drax back in the gladiatorial arena to battle his ultimate opponent: Gamora!
When Groot is infected by a parasitic fungus, the Guardians must undertake a perilous journey in order to save him.
Caught red-handed by Titus, the Guardians are coerced into infiltrating a notorious gang of weapons dealers known as the Black Order.