Star Wars: Young Jedi Adventures
The Young Jedi; Yoda's Mission
Jedi younglings Kai, Lys, and Nubs go on their first adventure. Yoda gives the younglings a mission.
Nash's Race Day; The Lost Jedi Ship
Nash's Jedi friends help her compete in a race. The young Jedi find a long-lost Jedi ship.
Kai and Lys seek out a cure for Nubs' illness. The young Jedi set out to catch a thief.
The younglings help wrangle creatures. Kai causes problems when he attempts to program droids to clean the temple.
Nash and the young Jedi pursue stolen jellyfruit. The younglings discover a bird-like creature.
The Jedi put their flying skills to the test. Kai and friends defend the forest creatures' homes.