Avengers: Secret Wars
Tony Stark is trapped in another dimension. The Avengers muster all of their knowledge and strength to find a way to bring him back, but before they can, they are attacked by a new cabal of villains who scatter our heroes across space and time. With the help of a new team of heroes, the Avengers must reunite in time to not only save earth, but all of reality.
First Day
It's Ms. Marvel's first official day as an Avenger! But what was supposed to be awesome, quickly turns intimidating. Will Ms. Marvel learn to trust herself and join her new team?
Black Panther
Ms. Marvel is inspired by Black Panther and his duty to not only the Avengers, but to his home country of Wakanda. He will do whatever it takes to protect them.
Captain Marvel is Ms. Marvel's favorite hero. Hearing her story helps inspire Ms. Marvel to be more tough and confident.
The chemistry and teamwork of Ant-Man and Wasp inspire Ms. Marvel to depend on her team and trust in her training.
Vision's heart is bigger than anyone's (even if he is a synthetic human). Ms. Marvel is reminded of her own compassion through his story.
Ms. Marvel became a hero when she used her powers for good. Captain America reminds Ms. Marvel how her heart and compassion will always be the source of her real power.