Mr. Aiello
Despite such tragedies as his son's handicap and his wife's recent death, Joe Aiello is an Italian immigrant whose years of commitment to hard work and family have paid off. One of Joe's proudest moments is the graduation of his daughter Bennie from business school, but his plans for her at his construction company are of little interest to her. Bennie's independence is misinterpreted as defiance and Joe's control over his life slowly begins to disintegrate.