Mr. Ricco
Dean Martin, Cindy Williams (Laverne & Shirley), Philip Michael Thomas (Starsky and Hutch), and Denise Nicholas (Room 222) star in this suspenseful crime drama about Joe Ricco, a brilliant San Francisco defense attorney who faces down racist killers to prove his black militant-activist client innocent of murder. His courtroom victory appears to trigger a crime spree in which he himself is prey. Martin makes his final screen appearance.