Muse - Live at Rome Olympic Stadium
This second live album from the English neo-prog superstars sees them bring their preposterously epic, stadium-sized live show to their Italian fans. The accompanying concert film, the first ever captured in 4K 'ultra-high definition,' presents the show in all its glory, featuring pyrotechnics, video walls, and acrobats as the band live out their rock god dreams, vamping it up for the cameras f...