Rob Thomas - Live at Red Rocks
The Red Rocks Amphitheatre in Colorado a legendary venue that has been graced by rock luminaries from The Beatles to U2 provides the awe-inspiring backdrop for Rob Thomas in one of the most memorable stops on his Something To Be Tour. Featuring the multi-platinum recording artist performing 18 hits from his solo career and Matchbox Twenty, this incredible set also includes a special acoustic ar...