Must Be Nice: DC Snowboarding
DC Snowboarding is thrilled to present Must Be Nice, the first team movie produced by DC since 2008. Must Be Nice chronicles the 2012 season of the DC team, including Devun Walsh, Iikka Backstrom, Lauri Heiskari, Torstein Horgmo, Aaron Biitner, Ryan Tiene & Anto Chamberland. The movie showcases the DC team riding around the globe, with candid moments of the guys in action. Must Be Nice is a celebration about having fun snowboarding with your friends in the mountains and in the streets. A true team movie, this film is what snowboarding is to DC and promises not to disappoint.