My First Barbie
Sing along with Barbie, Barbie, Teresa, and Renee in this musical adventure as they plan the biggest surprise birthday party ever for Barbie's sister, Chelsea. "Bigger than JUST a birthday, we have to plan a DREAMDAY!"