Barbie Dream Squad
When Chelsea discovers a magical music box in Barbie and Barbie's dance studio, the music box projects rainbow holograms, showing the girls who need help in Dreamworld; Barbie, Barbie and friends spring into action and form the Dream Squad.
Barbie & Barbie Slime Attack!
A magical music box displaying a projection of the Extra Mini Minis is trapped in slime while heading to a concert; the Dream Squad discovers a way to rescue them.
Barbie's Surprise Birthday!
The Dream Squad helps the Fashionistas in preparing a surprise birthday celebration for Malibu.
The Dream Squad enters Paint World to investigate the theft of their picnic food.