My Gift
Zhao Yi Zhong (Chris Wu), a successful architect married to Zhang Xiao Yu (Ivy Shao), is thrilled when she reveals her pregnancy. However, his joy is quickly overshadowed by a devastating bone cancer diagnosis. Determined to leave a lasting legacy for his unborn child, Yi Zhong begins recording video messages sharing his life experiences and wisdom. As his health rapidly deteriorates, he struggles to complete this deeply personal project with Xiao Yu's unwavering support. Facing his mortality, Yi Zhong hopes these videos will serve as a connection to his child, ensuring his presence even after he's gone. This is a 2017 Taiwanese film about love, family, and leaving a meaningful legacy, directed by Wang Ding Lin.